Ytligt

Jag går nästan ingenstans utan åtminstone mascara och eyeliner. Och lite ögonskugga. Inte för att någon annan tycker att jag ska ha det. Inte heller för att jag liksom måste ha det. Utan för att jag gillar det. Jag och ingen annan.

Ibland har jag foundation eller bb-créme också. Och jag har antirynkkrämer i mitt badrumsskåp. Och jag färgar håret hyfsat ofta. Jag älskar parfymer. Och fixar naglarna regelbundet på salong. Kalla mig ytlig, men jag kan leva med det. Jag vet vem jag är och är verkligen inte bara yta.

Just det, jag älskar skor också. Nästan i alla former. Det beror ju helt på tillfälle. Skulle gärna ha ännu fler. Måste bara rensa ut gamla trotjänare först. Men det tar jag sen. Typ nångång.

I min garderob bor ganska många klänningar. Rätt mycket annat också faktiskt. Dock inte jättemycket märkesgrejer. Det kan vara snyggt, men jag har snöat in på lite billigare saker. Då kan en skaffa mer. Och det är roligt!

85/100

En reaktion på ”Ytligt

Kommentera

