Avslutning av bästa kursen

Rekommenderar att läsa ledarskap. Det är roligt och väldigt utvecklande. Jag avslutade (nästan) en sådan kurs på högskolan i Jönköping idag. Seminarium med opponeringar hela dagen, sedan avslutningsmiddag på restaurang med stora delar av klassen. Jag kommer faktiskt sakna deltagarna, och ska verkligen försöka hålla kontakten med dem.

Nu är det bara några smärre kompletteringar kvar, sedan har jag 15 högskolepoäng i operativt ledarskap. De kompletteringarna ska jag dock inte göra idag.

92/100

En reaktion på ”Avslutning av bästa kursen

  1. Se där… även du är i Jönköping ibland… Du kanske t.o.m bor där!

    Ledarskapsutbildning, visst är det intressant och utvecklande. Lycka till i ditt ledarskap! För jag antar att du redan har en sådan position eller siktar på det…

    Gilla

Kommentera

