Med på tv

Sitter just nu i tv-huset i Göteborg. Nej, det är väl inget särdeles speciellt med det. Ett hus, en reception, stängda dörrar. Typ. Men här sitter jag.

Ska vara med i ett frågesportprogram. Faktiskt för andra gången. Jag har alltid suttit och svarat framför tv’n. Gillat spel som Geni och TP. Om jag får säga det själv, och det får jag ju, är jag rätt bra på sånt.

Förra gången jag var med gick det bra. Nej, jag vann inte hela veckan. Men trea kom jag. Och det är väldigt roligt att vara med.

Så, wish me luck!

Kommentera

